Penelope Fitzgerald "The Bookshop"

XX a. 6-ojo dešimtmečio pab. mažas Anglijos pajūrio miestelis... Vieniša našlė, nutarusi sename švyturyje atidaryti knygyną... Man vien nuo šių dviejų sakinių jau oda pagaugais eina. Deja, būtent šios aplinkybės mane nuteikė pernelyg entuziastingai ir pakišo koją įsisąmoninti tai, ką autorė, mano asmeniška nuomone, norėjo mums perduoti. Tai tas gyvenimo principas, kurio mes šiandien per dažnai nepaisom - vadinamasis "mažiau yra daugiau". (O norėjosi daugiau, stipriau, giliau!)



Taigi, nors pageidavau dažnesnių knygyno savininkės Florencijos ir seno, atsiskyrusio turtuolio susitikimų, autorė nusprendė apsiriboti viena kartu praleista arbatos pertraukėle, kuri vis dėlto padovanojo ilgam užstrigsiančią citatą: "It is a good book and therefore you should try and sell it to the inhabitants of Harborough. They won't understand it, but that is all to the good. Understanding makes the mind lazy".

O su nekantrumu ir baime laukti V.Nabokovo "Lolitos" egzemplioriai nors ir sukvietė minias smalsuolių, kurių trypčiojimas prie knygyno vitrinos suerzino ir taip nerimstančią miestelio matroną, (ko rezultate galėjome stebėti rašytinį nuomonių apsikeitimą tarp sukurstyto vietinio teisininko ir sau ant galvos neleidžiančios lipti Florencijos), sukeltos bangos greitai nurimo ir miestelis vėl užmigo letargo miegu.

Taigi, kad ir kaip toli fantazijos mane bandė nešti, autorės plunksna neleido atsiplėšti nuo žemės bent centimetrą ir reikalus sutvarkė logiškai bei realistiškai. Tačiau dabar, kai knyga jau užversta ir atidėta į šalį, spėkit, kas prieš užmiegant svajoja įgyvendinti Florencijos sumanymą?...

Penelope Firzgerald "The Bookshop", HarperCollins Publishers, 2016. 

1 komentaras:


  1. Aš vertinu DR SUNNY už jo geranorišką darbą, padarytą už mane. Aš buvau atskirtas nuo vyro per pirmąjį leidimą ir buvo labai blogai, nes vaikams trūko tėvo, o aš buvau vieniša, buvau jam pareikšta. atleisti man už tai, ką padariau, jis atsisakė mano skambučių ir niekada neatsakė į mano žinutes, tai buvo labai niokojantis. bet tikiuosi, kad jis labai greitai grįš pas mane. lankėsi pas kelis dvasinius gydytojus ir jie negalėjo jo sugrąžinti pas mane, tačiau vieną vakaro vidurį pamačiau tinklaraštininko komentarą, kuriame rašoma, kad DR SUNNY padėjo daugeliui žmonių. Aš žinojau, kad jis man padės. jam parašė, jis man atsakė ir papasakojo, kaip jis išreikš vudu meilę man, o mano vyras grįš po 48 valandų. ir taip mano vyras grįžo per 48 valandas. kalbėk su DR SUNNY šiandien: whatsapp +2349030731985 el. paštas: drsunnydsolution1@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

Guillermo Arriaga "Laukinis"

Kiek kartų begalvočiau apie šią knygą, pirma vis kylanti mintis - ji atsiduoda testosteronu. Puslapiai pulsuoja vyriška energija, dominuoja ...